Klachten?
1. Indien de klant een klacht heeft over een product en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Kimmy's Webshop, dan kan hij bij de Kimmy's Webshop telefonisch, per e-mail of per post een klacht indienen. Alle contactgegevens zijn bovenaan deze pagina terug te vinden.
2. Kimmy's Webshop geeft de klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen de 7 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal de onderneming binnen 7 dagen na de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van de klant.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan het Europees Centrum voor de Consument België Hollandstraat 13 1060 Brussel +32 2 892 37 12 - https://ec.europa.eu/consumers/odr/