FAQ - Veelgestelde vragen
Al onze prijzen op onze webshop zijn inclusief 21% btw, exclusief verzendingskosten. (lees meer hierover bij verzending en afhaling).
Ja, wij verzenden internationaal. Voor meer informatie over de levertijd en de verzendingskosten kan je hier terecht.
Niet tevreden? Geen probleem! Je mag de gekochte producten binnen 14 dagen na leveringsdatum retourneren. Klik hier voor de retourmethodes.
Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere producten. Mocht je toch bijvoorbeeld een andere product willen, dan kan je het ongewenste product retourneren, nadat wij het product hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij dit binnen 7 werkdagen crediteren! In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop.
Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.
- Jouw provider ziet onze automatische mailing mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox;
- Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres;
- Je hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna je een bevestiging van ons ontvangt.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via of via volgende gegevens:
Kimmy's Webshop
Doornstraat 14
8340 Sijsele
Tel +32/(0)478/46.35.18
BTW BE0789183.882
Je kan ons betalen via overschrijving, bancontact, ideal of betalen bij afhalen.
Bij levering aan huis kan je de producten op voorhand betalen via overschrijving, bancontact of iDeal. Deze betalingen worden verwerkt via Mollie. Mollie is een gerenommeerd Nederlands online betalingsplatform en staat bekend om haar betrouwbaarheid en heldere tarieven.
Twijfel dan zeker niet om ons te contacteren! We helpen u graag verder! U kan onze gegevens hieronder terugvinden of u kan gebruik maken van ons contactformulier.
Kimmy's Webshop
Doornstraat 14
8340 Sijsele
Tel +32/(0)478/46.35.18
BTW BE0789183.882